Mobiilipelaamisen kasvu on räjähtävää; mobiilipeliteollisuuden ennakoidessa vuotuisten tulojen rikkovan jatkuvasti aiemmat ennätykset. Mobiilipelaamisen trendit osoittavat meille, että tietokone ei vain ole niin suosittu kuin se kerran oli. Mobiililaitteet ovat nousseet valokeilaan tällä uudella mobiilikeskeisellä teknologian aikakaudella.
Ei ollut oikeastaan niin kauan sitten, kun uhkapelit ilmestyivät ensimmäisen kerran internetiin. Sen jälkeen sen suosio on vain kasvanut. Muutamia kasvukipuja on ollut, kun kulttuurimme yritti säännellä tätä laillisin keinoin. Käyttäjien oli myös opittava käyttämään ohjelmistoa, ja operaattorit jatkavat jongleerausta arvostetuimmille paikoille.
Mobiilitietoja, Trendejä Ja Tilastoja Vuodelta 2015
- Vuodesta 1995 (jolloin vain 1% väestöstä oli matkapuhelimia) matkapuhelinten käyttö on kasvanut 5,2 miljardiin käyttäjään, mikä on 73% markkinaosuus.
-
Toukokuussa 2015 Suosituimmat internet-yritykset olivat:
- Applella 763 miljoonan dollarin katto
- Google 737 miljoonan dollarin ylärajalla
- Suoratoistolaitteiden, kuten Chromecastin ja Amazon TV: n, suosio alkaa vallata paikallisia ja kaapeli-TV-verkkoja.
- Internet on vaikuttanut syvästi kuluttaja-ja yritysmarkkinoihin, mutta vain vähän terveydenhuoltoon ja koulutukseen.
- Mobiilikäyttö ylittää edelleen PC: n käytön, ja jos samat trendit jatkuvat, voi lopulta tehdä PC: stä vain välttämättömän intensiiviseen pelaamiseen ja muihin laajoihin ohjelmiin.
- Mobiilisovellusten määrä kaikilla alustoilla on kaikkien aikojen ennätys.
Jos otat huomioon nämä seikat, jotka liittyvät mobiilikäytön kasvuun vuonna 2015, voit melko arvata, että mobiilipelaamisen suosio kasvaa samalla tavalla. Ei ole epäilystäkään siitä, että mobiilipelaaminen on nähnyt vain menestystä viime vuosina.
Mobiilipelaamisen Sääntely
Nettipelaamisen muuttuvin elementti ovat alaa koskevien lakien muutokset. Lainalaisuudet voivat olla erilaisia jokaisessa osavaltiossa, mutta on turvallista sanoa, että Internet-uhkapelejä koskevat lait koskevat mobiilipeliteollisuutta. Vaikka tuntuu siltä, että Yhdysvaltain hallitus suhtautuu lempeämmin mobiilipelaamiseen ja antaa käyttäjille mahdollisuuden tehdä mitä he haluavat rahoillaan verkossa.
Bitcoin on mobiilipelaamisen valuutta
Koska se osui markkinoille, kryptovaluutta merkitty Bitcoinista on käytännössä tullut synonyymi nettipelaamiselle . Kryptovaluutan käytön kasvu on kasvanut huimasti viime vuosina, ja se kasvaa jopa nopeammin kuin mobiilimarkkinat.
Bitcoin on vertaismaksuverkko, joka käyttää salausta arvoyksiköiden siirtämiseen hajautetun tietokoneverkon kautta ympäri maailmaa. Se vaatii nimellisiä transaktiomaksuja, turvallisuutta, luottamuksellisuutta, läpinäkyvyyttä ja pysyvyyttä.
Mobiilipelaaminen puettavalla teknologialla
Jos et ole vielä kokeillut virtuaalitodellisuuskuulokkeita, et saa kaikkea irti matkapuhelimestasi. Muutama vuosi sitten ennustettiin, että ihmisillä olisi pian päässään erillinen laite lisätyn eli virtuaalitodellisuuden kokemista varten. Pokemon Go-fanaatikot ovat rohkaisseet ja inspiroineet VR-kuulokkeita, jotka keskittyvät yksinomaan alkuperäisen pelin konseptin parantamiseen (tullakseen "oikeaksi" Pokemon-kouluttajaksi). Joka kuluva viikko näyttää siltä, että uudet ja parannetut VR-kuulokkeet tulevat ulos.
Useimmat VR-kuulokkeet ovat tavallaan kuin jättimäiset lasit, jotka pitävät matkapuhelimesi muutaman tuuman päässä silmistäsi, mikä luo mukaansatempaavan kokemuksen, jossa tuntuu siltä, että sinua ympäröi nyt se, mitä puhelimesi näyttää. Puhelimesi kamera voi olla ulkosilmäsi sitten lisätyissä peleissä. Uusissa puhelimissa, kuten Googlen Pixelissä, on jopa VR-parannuksia, jotka on rakennettu suoraan puhelimen suunnitteluun. Nämä muutokset osoittavat, että suuntaus todennäköisesti jatkuu eikä siitä tule lyhytaikaista villitystä.
Puettava mobiilipelaaminen ei välttämättä ole yksinomaan VR-suojalaseja. On myös muuta tekniikkaa, kuten älykelloja, laseja ja kolmannen osapuolen laitteita, joita voitaisiin jonain päivänä käyttää mobiilipelaamiseen. Puettavat käyttötarkoitukset kasvoivat yli 60% juuri viime vuonna, mikä tarkoittaa, että vuoteen 2018 mennessä käyttäjiä on todennäköisesti noin 81 miljoonaa. Tällä hetkellä puettava tekniikka on yleisintä 25-44-vuotiaiden aikuisten keskuudessa.
Kasinot eivät tule pitämään siitä, että heidän asiakkaillaan on korkean teknologian silmät pöytäpeleissä. Se on ollut ongelma aiemmin, kun vieraat yrittävät käyttää matkapuhelimia yrittääkseen antaa itselleen etulyöntiaseman taloon nähden. Yksi onnistunut ryöstö sisälsi matkapuhelimen käytön rulettipyörien nopeuden mittaamiseen pyöräytysten tulosten ennustamiseksi tarkasti. Mitä suositummaksi Puettava mobiiliteknologia tulee, sitä todennäköisemmin näet enemmän sääntöjä ja määräyksiä, jotka estävät niiden käytön rahapelilaitoksissa.
Paketointi (Yhteenveto)
Sekä mobiilikäyttäjien että mobiilipelaamisen aloilla on ilmeisesti tapahtunut valtava kasvu, ja voimme vain odottaa, että kasvu kasvaa ajan myötä. Virtuaalitodellisuus on ainoa" mobiili " tekniikan muoto, jota ei ole vielä käytetty välineenä mobiilipelaamisen edistämiseksi, mutta olen varma, että ei mene kauan ennen kuin se ei ole enää totta.
On vaikea olla olematta innostunut mobiilipelaamisen tulevaisuudesta , koska on aina hauskaa pystyä "kytkemään" johonkin toimintaan, kun se on kätevää(Hanki se?). Uhkapelaaminen verkossa on tietysti paljon helpompaa kuin kasinolla käyminen ja antaa sinulle enemmän yksityisyyttä. Kun tämä suhteellisen uusi uhkapelimuoto on kätevä, on ihme, että se ei ole jo ottanut haltuunsa Uhkapelialan tiili-ja laastiosaa.